søndag den 9. marts 2008

Nyskabende, nej vel?!

Neii endnu en musikquiz på tv, hvor man skal gætte ordene i sangen. Jamen altså hvor er det nyskabende og kreativt. Først skal vi trækkes med Amin og Hit med Sangen, hvor deltagerne skal gætte teksten til en sang. Så kommer Robert med Magi i luften, hvor deltageren skal gætte teksten til en sang. Og Tadaaa nu kommer Michael Carøe, hvor deltageren meget overraskende skal gætte teksten til en sang!! Sig mig hvor høje tanker har de programudviklere og programplanlæggere egentlig om de danske tv-seere? Tror de virkelig ikke at, man lægger mærke til, at der er noget, der virker en anelse genkendeligt over de programmer.

Og hvad sker der egentlig med det væld af andre quizzer, der er fremme nu? Det er jo næsten ikke til at tænde fjernsynet uden at dumpe ind i en quiz.

Nej jeg gider altså ikke sidde og se en eller anden almindelig dansker, der leger Kloge-Åge eller fniser fjollet fordi Robert jo er såå sød!!

3 kommentarer:

Majsen sagde ...

Jeg er glad for, at vi kun har 1½ tv kanal (1 med og en uden sne). Så er man fri for den slags og får samtidig snakket, ordnet ting og bare hygget sig.

Jeg har jo en filosofi: fjernsynet bliver genudsendt - det gør livet ikke (dumt job jeg har i den henseende - arbejder med TV kanaler i stor stil) Så ikke her, at jeg gætter med på sange. Men jeg er noget så enig. Det stinker altså med alle de quizzer. Få nogle venner over, spil et spil istedet hvis man vil føle sig klog. Det er også meget sjovere.

Hanne (mor) sagde ...

Hej Helle, regnede ikke med at jeg skulle skrive til andre end Anni, derfor står der også mor, det må du undskylde min tekniske viden har ikke kunnet ændre den.

Den røde knap på fjernbetjeningen er altså fremragende opfindelse.

Helle sagde ...

Hej Moster

Ja det er en skøn ting, at man kan slukke for tossekassen. Kæresten er vist ikke så enig ;)