tirsdag den 30. september 2008

Dagens indkøb

Jeg sad og så programmet om "Lones aber" i går og blev fuldstændig grebet af det. Jeg har set flere programmer om hende før, men jeg synes det er så fantastisk, at der findes indsjæle som hende. i går så man et skovområde, der var blevet ryddet og det var et frygtelig trist syn. Tusindvis af kradratmeter skov fældes, orangutangernes hjem forsvinder og genplantningen af skov går alt for langsomt. Det ramte mig så dybt at se de ødelæggelser. Så nu er jeg den lykkelige ejer af 5 m2 regnskov i Samboja Lestari på Borneo.

3 kommentarer:

Anni Albæk sagde ...

tillykke med nyerhvervelsen..

vidst du forresten at det hedder god(T)gørende formål og ikke godgørende?? Jeg er i chok - troede det hed godgørende, nu kan jeg ikke længere finde hverken hoved eller hale i noget som helst.

Helle sagde ...

Godtgørende...ej det lyder da helt forkert. Jeg tror bare jeg vil være på tværs og fortsat kalde det godgørende.

Anni Albæk sagde ...

nu er det også fra kilde der kunne tage fejl at jeg har informationen - og hvis kilden tager fejl skal der HÅNES....