onsdag den 30. juli 2008

Sammenrodede tanker en varm solskinsrig arbejdsdag

Ferien er slut øv bøv, men hvor er jeg dog glad for at være tilbage på arbejde.
Mandag var jeg dog hjemme pga. en nasty halsbetændelse, men nu er jeg godt i gang. Det kan godt være der stadig er feriesløvhed og enormt varmt på arbejdet, men hvor er jeg dog glad for det. Jeg nyder at komme på arbejde. Den følelse kan simpelthen ikke beskrives til fulde.

Lidt aftenhygge med naboerne og et enkelt, måske to glas rosévin. Jamen altså...aftenen bliver bare ikke bedre! Elsker at bo herude, men glæder mig på samme tid til den have, der kommer engang.

Kæresten er dejlig...lidt varmegnaven, men skøn som altid. Rart at jeg kan lokke ham med udenfor at spise aftensmad til trods for hans rimelig røde hoved. Hyggestund for to midt i en kæmpe gårdhave for 16+ mennesker.

Gaven til farmands fødselsdag i weekenden er købt. Fravalgte den nemme løsning og købte med hjertet. Ingen tale forberedt, men håber gaven taler for sig selv. Vender næsen hjemad fredag og hjælper med åbent hus lørdag. Søndag strømmer familien ind. Mange af dem har jeg ikke set i 5 år, så det bliver spændende. Men desværre kunne der ikke blive plads til 4 mennesker, der fylder en del. Men sådan er det, når pladserne er få.

Har fået en invitation, der varmer helt utroligt. En bogklub...ligesom Oprahs. :D Jamen...jeg har jo et liv, trods alt. Skønt at mærke at andre tænker på mig. Selv når man har det allerbedst, kan der stadig snige sig en træls følelse ind, af at ingen gider en. Men så bliver den på bedste vis manet i jorden. Det hele ordner sig trods alt.

1 kommentar:

Madame sagde ...

Det er dejligt at læse, at du er glad for dit job, Helle! Så er det jo ok at begynde igen efter ferien.

Fødselsdagsplanerne for din far lyder dejlige - så rigtig god fest på lørdag :-)